Sopimushitaus kuriin – Kuinka nopeuttaa B2B-sopimuksia?

Salkku, jota kiertää teksti "Tuo sopimuskäsittely nykypäivään."

Moni organisaatio kärsii tarpeettoman hitaista sopimusprosesseista. Aikaa kuluu paitsi luottopäätösten ja nimenkirjoitusoikeuksien tarkistamiseen, mutta myös toisten osapuolten tavoittamiseen ja odottamiseen. Esittäisinkin kysymyksen, kuinka pitkään keskimääräinen sopimusprosessi kestää yrityksessänne? Kenties tunnin tai muutaman päivän? Viikon tai yli? Joka tapauksessa riippuen solmimienne sopimusten määrästä aikaa valuu hukkaan kymmeniä, ellei satoja tunteja vuodessa. Tähän pulmaan löytyy yksinkertainen ratkaisu: B2B-sopimuspalvelu.

B2B-sopimuspalvelu on helpoin tapa solmia luotollisia sopimuksia. Automatisoidun luottopäätöksen ja allekirjoitusoikeuksien määrittämisen ansiosta tuot mutkikaankin sopimusprosessin alle kymmeneen minuuttiin. Automatiikan ja vahvan tunnistautumisen ansiosta inhimillisiä virheitä ja luottotappioita voidaan aktiivisesti ehkäistä. Tämän lisäksi läpinäkyvyys lisääntyy kun kaikki osalliset näkevät sopimuksen tilan reaaliaikaisesti palvelun kautta.

Näin helposti sopimusprosessi voi mennä:

  1. Asiakkaan perustiedot täydennetään automaattisesti tämän nimen tai y-tunnuksen perusteella.
  2. B2B-sopimuspalvelu tekee luottopäätöksen yrityksen määrittämän luottopolitiikan pohjalta ja osoittaa allekirjoitusoikeudet.
  3. Vahvasti tunnistautuneiden nimenkirjoitusoikeuksellisten allekirjoitettua sopimus se arkistoidaan.

Palvelu soveltuu hyvin yrityksille jotka solmivat runsaasti sopimuksia toisten yritysten kanssa, kuten hotelli- ja vuokraustoiminnassa, sekä vähittäis- ja tukkukaupassa, että rakentamisen toimialoilla.

Olisko aika siirtyä nykyaikaan ja hylätä manuaaliset sopimusprosessit?

Palvelu on toteutettu yhdessä Asiakastiedon ja Visma Signin kanssa. Lisätietoja:

Blogimme

Ilmoittaudu mukaan elokuun Aimoa-webinaariin!

Lomakausi alkaa kääntyä jo syksyn uusiksi haasteiksi. Vaikka kelit vielä hellivät, tulethan linjoille maksuttomaan Aimoa-webinaariin kuuntelemaan, kun kehittämispäällikkö Sirpa Pajula avaa palvelun mahdollisuuksia valtuustokauden vaihtumisen

Lue lisää...

Aurinkoista ja rentouttavaa kesää!

Hyvät asiakkaat ja yhteistyökumppanit Lomakausi on jälleen täällä, ja nyt on aika ladata akut! Toivotamme teille kaikille rentouttavaa ja virkistävää lomaa. Nauti ansaitusta tauosta!Palvelemme myös

Lue lisää...

Urani Eduixilla – Niko Kettunen

Moro! Olen Niko Kettunen, kolmannen vuoden kauppatieteiden opiskelija Tampereen yliopistosta. Tarinani Eduixille työllistymisestä lähti käyntiin johtamisen opintojen kurssilta, jossa pääsin tekemään ryhmätyötä yhdessä Eduixin toimitusjohtaja

Lue lisää...

Vain mielikuvitus on rajana E-lomakkeiden käytössä

E-lomake-pääkäyttäjät koulutuksessa 15.5.2024 syvennyttiin E-lomakkeen järjestelmäasetuksiin sekä vaihekäsittelyyn. Myös raportointia, Suomi.fi-tunnistusta ja Suomi.fi-maksuja käytiin läpi. Matkaevääksi pääkäyttäjät saivat tuhdin tietopaketin, jonka avulla aiheisiin voi tarvittaessa

Lue lisää...

Eduix Pedaforum-konferenssissa – 5.-6.6.2024

Tule tapaamaan eduixilaisia Pedaforumissa. Vuosittain järjestettävä Korkeakoulupedagogiikan päivät – Pedaforum on yliopistojen ja ammattikorkeakoulujen pedagogiikan konferenssi. Tänä vuonna 5.-6.6. tapahtuman järjestää Hämeen ammattikorkeakoulu. Tapahtuma järjestetään

Lue lisää...

Kaikki artikkelit ja asiakastarinat löydät blogisivultamme

Skip to content