Asiakastieto on kehittänyt yhdessä Eduixin ja Visma Signin kanssa yritysasiakkuuden avaamiseen tarkoitetun sopimuspalvelun. B2B-sopimuspalvelu tarjoaa yhdessä palvelussa kaiken sen mitä tarvitaan sopimuksen tekemiseen yritysten välillä. Palvelu on viimeisintä teknologista kehitystä alalla.

Uuden yritysasiakkaan sopimusprosessi kesti ennen jopa puolitoista viikkoa, mutta nyt Scandic Hotels Oy voi toivottaa asiakkaan tervetulleeksi vain 10 minuutissa. Tässä ajassa asiakas on täyttänyt hakemuksen, saanut luottopäätöksen ja allekirjoittanut sopimuksen sähköisesti.

Katso alla oleva video, jossa Scandic Hotels Oy:n Liisa Karvonen ja Asiakastiedon Jaakko Nors kertovat uudesta B2B-sopimuspalvelusta.

B2B-sopimuspalvelu on automatisoitu hakemuksen käsittely- ja arviointipalvelu. Sen avulla voi hoitaa asiakkuuden avaamiseen liittyen kaiken mitä tarvitaan asiakasrajapinnassa ja samalla minimoit inhimillisten virheiden mahdollisuuden sopimuksen käsittelyssä. B2B-sopimuspalvelu on tehokas työkalu yrityksille, jotka solmivat allekirjoitettavia sopimuksia, kuten esimerkiksi yritykset vähittäis- tai tukkukaupan, hotellitoiminnan tai rakentamisen toimialoilla.

Prosessien automatisointi on yksi tämän hetken megatrendeistä yrityksissä, ja B2B-sopimuspalvelu on syntynyt tähän tarpeeseen. Palvelulla on saavutettavissa kustannussäästöjä ja lisämyyntiä tehokkaan, nopean ja suoraviivaisen asiakkuuden avaus -prosessin avulla.

Lisätiedot ja sopimusasiat

Pauliina Halme
Kumppanuusjohtaja
p. 0505371652
pauliina.halme@eduix.fi

Skip to content