Kevään 2025 kunta- ja aluevaalit lähestyvät, ja niiden myötä valitaan uudet luottamushenkilöt tulevalle valtuustokaudelle.
Tule mukaan Aimoa-palvelun esittelyyn. Aimoa-palvelu on suunniteltu erityisesti kuntien, hyvinvointialueiden ja maakuntaliittojen ja niiden luottamushenkilöiden tarpeisiin.
Aimoa-palvelu tuo merkittäviä hyötyjä organisaatiollenne ja luottamushenkilöille:
- Ajantasaiset tiedot vaivattomasti:
Luottamushenkilöt voivat itse ylläpitää omia tietojaan ja hallita niiden julkaisua ja luovutusoikeuksia. Tiedot päivittyvät automaattisesti ja ovat näin ajan tasalla – ei enää erillistä tietojen keruuta valtuustokauden alussa. - Keskitetty palvelu kaikille ilmoituksille ja korvauksille:
Yhdessä paikassa hoidettavissa kaikki luottamustoimeen liittyvät ilmoitukset ja korvaushakemukset, kuten ansionmenetys-, lapsenhoito- ja omaishoitokorvaukset, matkakulut, edustus- ja kokouspalkkiot sekä sidonnaisuusilmoitukset. Korvaushakemusten käsittely on helppoa sähköisten hakemusten ansiosta. - Reaaliaikainen seuranta ja vuorovaikutus:
Luottamushenkilöt näkevät omat tietonsa ja hakemustensa tilan reaaliaikaisesti. He voivat viestiä suoraan esimerkiksi korvaushakemuksen käsittelijän kanssa, mikä sujuvoittaa asioiden hoitoa. Myös käsittelijät voivat palauttaa korvaushakemukset takaisin luottamushenkilölle täydennettäväksi. - Sisäinen viestintä suoraan palvelussa:
Käsittelijät voivat viestiä esimerkiksi toimielimen kaikille jäsenille kerralla Aimoa-palvelun kautta – ei enää erillistä sähköpostiosoitteiden ylläpitoa. - Lakisääteisten velvoitteiden digitalisointi:
Aimoa-palvelu auttaa organisaatiota digitalisoimaan ja hallinnoimaan lakisääteiset rekisterit, kuten luottamushenkilö- ja sidonnaisuusrekisterit, sähköisessä, läpinäkyvässä ja helposti löydettävässä muodossa. - Sujuva palkanlaskenta:
Tarkastetut ja hyväksytyt korvaushakemukset voidaan siirtää suoraan palkanlaskentaan esim. Populukseen tai Personeciin – ei enää manuaalista tietojen syöttöä palkanlaskentaan. - Kaikki tiedot keskitetysti yhdessä paikassa:
Organisaation kaikki tiedot pysyvät tallessa yhdessä paikassa, mikä parantaa tiedonhallintaa ja varmistaa jatkuvuuden – ei enää hajautuneita tietoja työntekijöiden sähköposteissa tai Excel-taulukoissa.
Seuraavat Aimoa-palvelun esittelyt:
- 15.11.2024 klo 9:15
- 12.12.2024 klo 13:15
- 8.1.2025 klo 14:00
Ilmoittautuminen:
https://e-lomake.fi/lomakkeet/6858/lomake.html
Lisätietoja: Sirpa Pajula, p. 040 524 3266, sirpa.pajula@eduix.fi