Esittelyssä hyvinvointialueiden hallintoa tukevat Eduixin palvelut

Hyvää alkanutta vuotta!

Esittelemme hyvinvointialueiden hallinnon työtä tukevia palveluja tammi-helmikuussa 2023.

E-lomake-palvelu Hyvinvointialueille tammikuussa 2023

Eduixin E-lomake-palvelu auttaa silloin, kun sähköiseen asiointiin ei ole operatiivisen järjestelmän tukea. Tyypillisimmät E-lomakkeen käyttötavat ovat palautteet, tapahtumiin ilmoittautumiset sekä erilaiset ilmoitukset esim. sivutoimesta. Myös arkistoon, tietopalveluun ja tietosuojaan liittyvät tietopyynnöt sekä erilaiset hakemukset ja niiden käsittelyt esim. tutkimusluvat ja hyvinvointialueiden myöntämät avustukset onnistuvat E-lomake-palvelulla. E-lomakkeeseen voidaan liittää Suomi.fi -vahva tunnistautuminen ja Suomi.fi -maksut sekä toteuttaa integrointi esim. Dynasty 10 tai Tweb -asianhallintajärjestelmään. Lisätietoja E-lomakkeen toiminnoista:
https://e-lomake.fi/fi/

Webinaarin kesto on 45 min ja sen jälkeen on varattu aikaa kysymyksille.
>>> Ilmoittautuminen

eAsiointi | Luottamushenkilöt -palvelu helmikuussa 2023

Uusi Eduixin eAsiointi | Luottamushenkilöt -palvelu on suunniteltu kuntien ja hyvinvointialueiden tarpeisiin. Luottamushenkilöiden eAsiointi palvelee luottamushenkilöitä heidän toimikautensa aikana erilaisissa ilmoitus- ja korvausasioissa. Palvelussa on erityisesti kiinnitetty huomiota helppokäyttöisyyteen ja vuorovaikutteisuuteen. Palvelu digitalisoi ja yhtenäistää käsittelyprosessia. eAsiointi | Luottamushenkilöt -palvelua tarjotaan SaaS-ratkaisuna. Näin palvelu on nopea ottaa käyttöön. Palvelu on suunniteltu saavutettavaksi ja responsiiviseksi. Ensimmäiset asiakkaat ottavat palvelun koekäyttöön kevään 2023 aikana.

Webinaarin kesto on 30 min ja sen jälkeen on varattu aikaa kysymyksille.
>>> Ilmoittautuminen

Jos yleisistä webinaareista ei löydy sopivaa aikaa, ota yhteyttä ja sovitaan Teille sopiva ajankohta.

Lisätietoja: kehittämispäällikkö Sirpa Pajula, p. 040 524 3266