Hei ja terveiset Eduixilta asiakaspalvelusta ja hyvää asiakaspalveluviikkoa Teille kaikille!
Ensimmäinen vuosi palvelupäällikkönä on mennyt vauhdilla ja onkin aika pysähtyä hetkeksi katsomaan mitä kaikkea olemme yhdessä saaneet aikaan. Ensimmäiseksi haluan kiittää Teitä kaikkia mukavasta yhteistyöstä, jota olen tähän asti päässyt kanssanne tekemään. On ollut palkitsevaa palvella Teitä moninaisissa tarpeissanne sekä Peppi-palvelukokonaisuuden että Eduixin omien tuotteiden asiakaspalvelun palvelupäällikkönä.
Peppi-ylläpitoasiakkaiden koulutusorganisaatioissa opiskelee noin 175 000 opiskelijaa tutkintotavoitteisissa koulutuksissa. Opiskelija-loppukäyttäjien lisäksi Pepin päivittäistä toimintakykyä ja -varmuutta arvostaa iso joukko korkeakoulujen henkilökuntaa niin opintohallinnossa kuin opetuksen suunnittelu- ja kehittämistehtävissä sekä opetustehtävissä.
Kevättalvella aloitimme Pepin asiakaspalvelussa vilkkaan kevätlukukauden aloituksen lisäksi valmistelut Pepin 4-sarjan asennuksille. Moni Teistä on jo päässytkin tekemään 4.x asennuksen jälkeistä tärkeää datan läpikäyntiä omassa staging-ympäristössään. Tekemienne havaintojen avulla Peppi-konsortio on pystynyt tekemään tarvittavia korjauksia ja kehittämään 4-sarjan versioita edelleen. Peppi-konsortio onkin julkaissut ensimmäisen 4.1.0 version jälkeen jo useita versioita; viimeisimpänä version 4.2.3. Versioiden julkaisu on rytmittänyt asennusten aikatauluja ja uusimmalla versiolla Te toivottavasti pääsette aloittamaan tuotannon sitten, kun uudesta versiosta on riittävästi asennuskokemusta ja palautetta on teiltä saatu. Peppi-konsortiolta on myös tulossa maksullisen koulutuksen ominaisuuksia sisältävä versio 4.3.0 kuluvan syksyn aikana.
Kiitämme Teitä lämpimästi siitä isosta ja merkittävästä työstä, jota olette 4.x asennusten puitteissa jo tähän asti tehneet. Pepin kehitystyössä alkuajoista lähtien mukana olleet konkarit ovat luonnehtineet ja verranneet 4-sarjan asennusta siihen ihan ensimmäiseen Peppi-käyttöönottoon; silloinkin erityisjärjestelyjä oli korkeakoulun vuosikellon mukaisiin tehtäviin tehtävänä Pepin tuotantokäytön sujuvaksi aloittamiseksi. Onkin hienoa, miten kärsivällisesti olette asentajien tekemän työn valmistumista odottaneet. Me Eduixilaiset arvostamme myös sisäisesti asentajiemme tekemää 4.x asennustyötä ja sitä vankkaa kokemusta ja erityisosaamista, jota 4.x asennusten toteuttaminen edellyttää.
Kiitokset myös kaikista niistä tärkeistä kehitysehdotuksista ja tarpeista, joita olette tuoneet esille tapaamisissamme. Odotankin innolla, että pääsemme täällä Eduixilla suunnittelemaan ja toteuttamaan kehitystoimia asiakaspalveluumme tiiviissä yhteistyössä kanssanne.
Meidän omien tuotteiden kanssa syksy on myös ollut erittäin vilkas. Uusia asiakkuuksia on lähtenyt liikkeelle. Kehittämistyötä on viety eteenpäin mm. integraatiotuotteissa ja jatkuvan oppimisen palveluissa Eduplan Ellassa ja ilmoittautumispalvelussa. Yhtenä nostona myös tekoälyä hyödyntävä YK:n kestävän kehityksen maaleja ja opetussuunnitelmasisältöä vertaava SDG-palvelu, jonka olemme toteuttaneet yhteistyössä Headain kanssa. Näistä ja muista Eduixin palveluista teidän kanssa mielellään keskustelee & esittelee Ilménin Minna. Voitte vaikka Hello-kanavan kautta vinkata juttutuokion tarpeesta.
Hyvää asiakaspalveluviikkoa sekä syksyn jatkoa kaikille ylläpitoasiakkaillemme. Ollaan taas yhteyksissä niin HELLO-kanavalla kuin tapaamistenkin merkeissä!